Diskuse

Nejen o kávě

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

"Káva v intimitě v soukromém prostředí mi připadá jako jiná dimenze či jiný časoprostor. Pocit potřeby plně prožít každou vteřinu v nastalé hodince, kdy čas utíká mílovými kroky. Chtěla bych někdy držet stopky a ten čas zastavit, získat víc času."

Tohle je úžasný text, taky to tak cítím, nebo se o to aspoň snažím. Děkuji!!

1 0
možnosti
Foto

Káva je v tu chvíli nedůležitou součástí daného okamžiku, je však jistým prostředkem k navození atmosféry. Dal by se daný okamžik přivolat bez kávy? To je otázkou... Obyčejné věci, které vnímáme neobyčejně. Já děkuji Vám.

0 0
možnosti

Zvláštní je, že jsem nikdy to kávové šílenství nechápal a stejné to bylo u cigaret. Takže jsem spíše upil čaje a mléka. Přes doporučení odborníků a nechápavé pohledy okolí mi to mléko zůstalo až do kmetství. No ale ...občas přidám dnes i tu kávu a pomalu začínám kapírovat ...no snad ještě není pozdě;-DR^

1 0
možnosti
Foto

Občas přijde období, kdy kávu nepiju vůbec a prosím o čaj. Ovšem ten též bez dalších příměsí.

0 0
možnosti

Žebříčky

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS